Over de spreker
Lisette heeft ruim tien jaar in FMCG, met een achtergrond in het lanceren van data gedreven business modellen op het snijvlak van loyalty, data en retail media. Altijd met een sterke digitale component. Sinds 2018 werkt Lisette bij Jumbo in verschillende functies. Op dit moment leidt ze de Retail Media afdeling van deze supermarkt.
Over de sessie
Maximale Impact door Datagedreven Strategieën in Retail Media
Return On Ad Spend geeft inzicht in hoeveel euro jij verdient op jouw geïnvesteerde euro. Liever besteed je die euro niet aan een consument die jouw product al wilde gaan kopen, maar aan een nieuwe consument. Met elke campagne bereik je ook consumenten die al op weg waren naar jouw product. En dat leidt tot de vraag: hoeveel échte incrementele omzet haal jij uit je geïnvesteerde euro? Met andere woorden, wat is mijn Incremental Return On Ad Spend? Lisette en Anna vertellen over hoe Unilever en Jumbo de IROAS van campagnes doormeten, en welke inzichten dit brengt om het maximale uit je media investering te halen.
Blijf op de hoogte
Meld je aan voor onze event updates en blijf automatisch op de hoogte van de laatste sprekers, nieuwe toevoegingen aan het programma en kortingsacties.