Over de spreker
Louis heeft al bijna 10 jaar ervaring in de FMCG-sector met een brede ervaring van categorie management tot brand marketeer. Als Sr. Channel Development manager – Retail is hij verantwoordelijk voor de Retail media strategie binnen Coca-Cola Europacific partners en werkt hij samen met de Coca-Cola Company aan de toekomst van Retail Media binnen Coca-Cola.
Over de sessie
De toekomst van retailmedia via samenwerking, transparantie en datagedreven activaties
In 2030 wordt maar liefst 70% van de consumenten digitaal beïnvloed, wat betekend dat de manier waarop wij onze consumenten en shopper moeten bereiken veranderd. We moeten werken vanuit volledig geïntegreerde plannen die verschillende doelstellingen kunnen bewerkstelligen, waarbij maximale effectiviteit steeds belangrijker wordt. Data en transparantie vanuit Retail Media Networks is hierbij een must. Met een aantal concrete voorbeeld cases nemen Bart en Louis jullie mee hoe Coca-Cola dit aanpakt en wat de strategieën voor succes zijn.
Blijf op de hoogte
Meld je aan voor onze event updates en blijf automatisch op de hoogte van de laatste sprekers, nieuwe toevoegingen aan het programma en kortingsacties.