Als media-professional omarm ik de voortdurende evolutie van het vakgebied. Na diversen rollen binnen SBS/Talpa heb ik sinds kort de overstap gemaakt naar de adverteerderszijde van Basic-Fit. Mijn rol is om hen te helpen met de transformatie naar een (retail) mediabedrijf. Of het nu gaat om digitale platforms, sociale media of traditionele kanalen, ik ben altijd bereid om nieuwe mogelijkheden te verkennen. Met mijn liefde voor technologie maakt dit het de ideale combinatie.
Met Basic-Fit naar Brand-Fit!
Een paar schermen ophangen kan iedereen. Maar met een groot first party netwerk binnen een specifieke doelgroep bereik en impact genereren, dat is wat anders! Tijdens deze sessie neem ik jullie mee in de reis die ik de afgelopen periode heb gemaakt.
Bij Basic-Fit kennen we onze doelgroep en weten wij hoe en wanneer wij ze kunnen bereiken. In onze clubs, via de app, middels nieuwsbrieven maar ook fysiek door sampling , vending machines en in club activaties . Retail Media is een standaard geworden in de mediamix en waardevoller dan menig ander kanaal door de first party data in combinatie met een 360 graden aanpak: De transformatie van DOOH netwerk naar een omnichannel benadering.
Bij Basic-Fit hebben we in Nederland een landelijke dekking. Maar liefst 240 finessclubs met maandelijks 4,4 miljoen bezoekers. Binnen Europa hebben we meer dan 1400 clubs en 3,7 miljoen leden. Ik neem jullie graag mee in de retail media wereld van Basic-Fit!
Blijf op de hoogte
Meld je aan voor onze event updates en blijf automatisch op de hoogte van de laatste sprekers, nieuwe toevoegingen aan het programma en kortingsacties.