Retail Media Day
Een event van Twinkle en MarketingTribune
Onderwerpen die aan bod komen tijdens het event:
-
Retailmedia is voor merken elk moment in de 'klantfunnel' relevant, van awareness tot loyaliteit. Mits goed uitgevoerd kan het een gamechanger zijn in de totale mediamix, die merken ondersteunt om sneller en effectiever hun verkoopdoelstellingen te behalen op de winkelvloer en via online kanalen. Wat hebben we intussen geleerd?
-
Retailers moeten in 2025 wel harder werken om met de inzet van retailmedia hun winstmarges omhoog te krikken. Ze moeten stoppen met de best kept secret benadering, als ze structureel meer reclame-euros van merken willen binnenhalen.
-
Dat betekent open kaart spelen en met merken delen wat precies hun publiek zo uniek maakt.
-
Marketeers eisen betere inzichten via meer onafhankelijke verificatie- en effectenonderzoeken, zodat ze onafhankelijk kunnen checken of hun investering opbrengt wat retailers beloven.
-
Gezocht wordt naar standaardisatie, kwaliteitscriteria en gedeelde normen t.o.v. retailmedia. Die gaan we verzamelen en bespreken.
Topsprekers van toonaangevende bedrijven en best practices
Stel zelf je programma samen met keuze uit interactieve sessies
Netwerken met like-minded marketing & communicatie professionals
Volledig verzorgde lunch én gezellige afsluitende borrel
Doelgroepen
- Retailorganisaties (marketing, communicatie, merchandising, (digital) media, sales, merchandising, inkoop)
- Merkproducenten (trademarketing, marketing, sales, communicatie, media, digital)
- Retailmedia specialisten zoals Retailmedia.One, reclamebureaus, mediabureaus, contentbureaus, online marketingbureaus, leveranciers van schermen.
- Databureaus en platforms zoals Google, Facebook.
- Maar ook belangenorganisaties als IAB Europe, VIA, bvA, Trade Marketing Association
- En adviesbureaus als Deloitte