Over de spreker
Anna Westerink is een ondernemende professional met bijna 10 jaar ervaring in de FMCG-sector. Als Retail Media Lead bij Unilever, verantwoordelijk voor alle retail media-inspanningen in de Benelux. Anna leidt het Unilever Retail Media team en onderhoudt strategische relaties met meer dan 10 retail media-netwerken met een focus op innovatieve strategieën.
Over de sessie
Maximale Impact door Datagedreven Strategieën in Retail Media
Return On Ad Spend geeft inzicht in hoeveel euro jij verdient op jouw geïnvesteerde euro. Liever besteed je die euro niet aan een consument die jouw product al wilde gaan kopen, maar aan een nieuwe consument. Met elke campagne bereik je ook consumenten die al op weg waren naar jouw product. En dat leidt tot de vraag: hoeveel échte incrementele omzet haal jij uit je geïnvesteerde euro? Met andere woorden, wat is mijn Incremental Return On Ad Spend? Lisette en Anna vertellen over hoe Unilever en Jumbo de IROAS van campagnes doormeten, en welke inzichten dit brengt om het maximale uit je media investering te halen.
Blijf op de hoogte
Meld je aan voor onze event updates en blijf automatisch op de hoogte van de laatste sprekers, nieuwe toevoegingen aan het programma en kortingsacties.