Retail Media Day
Een event van Twinkle en MarketingTribune
Retailmedia is inmiddels het op drie na grootste advertentiemedium wereldwijd met naar verwachting 121,9 miljard dollar aan advertentie-uitgaven in 2023, blijkt uit onderzoek van het World Advertising Research Center (Warc).
Het congres geeft antwoord op vragen als:
- Wat is de toegevoegde waarde van retailmedia?
- Hoe zorg ik ervoor dat alle onderdelen perfect op elkaar zijn afgestemd?
- Hoe werken retailers en adverteerders optimaal samen?
- Aan welke doelstellingen dragen de verschillende vormen van retailmedia bij?
- Hoe blijf ik online en op de winkelvloer consistent qua look and feel en merkboodschap?
- Wat zijn de best practices?
Topsprekers van toonaangevende bedrijven en best practices
Stel zelf je programma samen met keuze uit interactieve sessies
Netwerken met like-minded marketing & communicatie professionals
Volledig verzorgde lunch én gezellige afsluitende borrel
Doelgroepen
- Retailorganisaties (marketing, communicatie, merchandising, (digital) media, sales, merchandising, inkoop)
- Merkproducenten (trademarketing, marketing, sales, communicatie, media, digital)
- Retailmedia specialisten zoals Retailmedia.One, reclamebureaus, mediabureaus, contentbureaus, online marketingbureaus, leveranciers van schermen.
- Databureaus en platforms zoals Google, Facebook.
- Maar ook belangenorganisaties als IAB Europe, VIA, bvA, Trade Marketing Association
- En adviesbureaus als Deloitte