Retail Media Day

Een event van Twinkle en MarketingTribune

Retailmedia is inmiddels het op drie na grootste advertentiemedium wereldwijd met naar verwachting 121,9 miljard dollar aan advertentie-uitgaven in 2023, blijkt uit onderzoek van het World Advertising Research Center (Warc).

 

Het congres geeft antwoord op vragen als: 

  • Wat is de toegevoegde waarde van retailmedia?
  • Hoe zorg ik ervoor dat alle onderdelen perfect op elkaar zijn afgestemd?
  • Hoe werken retailers en adverteerders optimaal samen?
  • Aan welke doelstellingen dragen de verschillende vormen van retailmedia bij?
  • Hoe blijf ik online en op de winkelvloer consistent qua look and feel en merkboodschap?
  • Wat zijn de best practices?
  • Topsprekers van toonaangevende bedrijven en best practices

  • Stel zelf je programma samen met keuze uit interactieve sessies

  • Netwerken met like-minded marketing & communicatie professionals

  • Volledig verzorgde lunch én gezellige afsluitende borrel

    Doelgroepen

    • Retailorganisaties (marketing, communicatie, merchandising, (digital) media, sales, merchandising, inkoop)
    • Merkproducenten (trademarketing, marketing, sales, communicatie, media, digital)
    • Retailmedia specialisten zoals Retailmedia.One, reclamebureaus, mediabureaus, contentbureaus, online marketingbureaus, leveranciers van schermen.
    • Databureaus en platforms zoals Google, Facebook.
    • Maar ook belangenorganisaties als IAB Europe, VIA, bvA, Trade Marketing Association
    • En adviesbureaus als Deloitte