Jacco van der Bel werkt als Digital Media Manager Benelux bij L’Oréal. In deze rol verdiept hij zich onder in andere in de meetbaarheid en effecten van retail media inzet voor de diverse L’Oréal-merken.


Hoe L’Oréal en OMG Transact hun retail media strategie ontwikkelden

L’Oréal is één van de voorlopers in de Benelux op het gebied van retail media inzet. Zo’n 2 jaar zetten L’Oréal en e-commerce agency OMG Transact samen de eerste stappen in retail media met één divisie bij één retailer. Inmiddels is dit uitgegroeid tot 4 divisies en is het aantal retailers nauwelijks nog op twee handen te tellen. Dat gaat gepaard met uitdagingen, zowel intern als extern in de relatie met de retailers. We nemen je hierin mee, zodat je het wiel niet volledig zelf opnieuw hoeft uit te vinden.

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze event updates en blijf automatisch op de hoogte van de laatste sprekers, nieuwe toevoegingen aan het programma en kortingsacties.