Over de spreker
Met meer dan 15 jaar ervaring op het gebied van digitale in-store communicatietechnologie, zou je denken dat Nick alle in-store uitdagingen wel gezien heeft. In-store retail media gaf echter een hele nieuwe twist aan zijn specialisme, waarbij hij de nieuwe toegevoegde waarde voor retailer, media agency, adverteerder én consument niet uit het oog verliest.
Over de sessie
Raising the bar in in-store retailmedia
De meeste aankopen worden nog steeds in fysieke winkels gedaan. Dat betekent dat er veel waardevolle data is die retailers en adverteerders kunnen gebruiken om marketingcampagnes beter te plannen, beoordelen en optimaliseren. Toch benutten veel retailers de kansen die in het gangpad liggen nog niet. Welke klantgegevens kun je verzamelen, en hoe ga je daar op een veilige manier mee om? Wat maakt data uit de winkel anders dan bij bijvoorbeeld DOOH (Digital Out Of Home)? En hoe kan in-store data zorgen voor betere campagnes, sterkere creatieve uitingen, meer omzet en een hogere klanttevredenheid?
Blijf op de hoogte
Meld je aan voor onze event updates en blijf automatisch op de hoogte van de laatste sprekers, nieuwe toevoegingen aan het programma en kortingsacties.