Heidi bouwde haar 25 jaar+ ervaring op bij uiteenlopende organisaties. Ooit gestart in media- en brand management bij A-merken, daarna ruim een decennium track record opgebouwd als marketing- media manager in retail. De laatste 10 jaar ligt de focus op strategie en innovatie. Als CIO bij Happy Horizon en als strategisch consultant bij opdrachtgevers. De kern van haar aanpak zit in het samenbrengen van bedrijfsdoelen, klantbehoefte en technologische ontwikkelingen. Op dat snijvlak zijn altijd nieuwe ideeën te vinden die omgezet kunnen worden in pragmatische oplossingen.


Retail media: hoe zet je dit in als je geen AH of Unilever bent?

Grote partijen zijn al een tijdje onderweg met retail media.  Ondertussen worden in dit domein ook de kansen zichtbaar voor andere spelers in de markt. Maar met die kansen ontstaan ook vragen: Zelf retail media worden of erop adverteren? In welke fase van de funnel past het en hoe integreer je het in een mediaplan? Wat is nu precies het verschil met marketplaces en Programmatic ads? In dit half uur beslechten we de dilemma's en krijg je antwoorden op wanneer het voor jou tijd is om de volgende stap te zetten.

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze event updates en blijf automatisch op de hoogte van de laatste sprekers, nieuwe toevoegingen aan het programma en kortingsacties.