Rolf is verantwoordelijk voor Retail Media bij Albert Heijn. Al 14 werkt hij bij Albert Heijn in verschillende commerciële rollen. Hij was hij onder andere verantwoordelijk voor A-merk inkoop en later commercieel verantwoordelijk voor het Non-Food assortiment. Met AH Retail Media Services werkt hij met zijn team continu aan uitbreiding van mogelijkheden voor adverteerders om dagelijks miljoenen consumenten op het juiste moment met de juiste boodschap te bereiken. Zo werden in 2023 meer dan 3.000 schermen in winkels toegevoegd en introduceerde AH Retail Media Services het CDP (customer data platform), waarmee merken nu ook hun doelgroepen in de AH-app kunnen bereiken.


Bereik meer met retail media

Albert Heijn startte tien jaar geleden met een retail media aanbod en was daarmee de eerste supermarkt in Nederland. Tijdens Retail Media Day 2024 vertelt Rolf over de ontwikkelingen én de toekomstvisie van retail media bij Albert Heijn. Ook neemt hij je mee in hoe Albert Heijn met retail media merken kan bouwen en sales verhoogt. “AH retail media biedt massabereik, unieke data-inzichten en activatiemogelijkheden.”

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze event updates en blijf automatisch op de hoogte van de laatste sprekers, nieuwe toevoegingen aan het programma en kortingsacties.