Eerste Retail Media Day brengt verdieping in snel groeiend advertentiemedium
februari 9, 2024Abovo Maxlead, gouden partner RMD: ‘Wij willen zin en onzin van retailmedia goed scheiden’
februari 16, 2024Het event waar we met zijn allen op zaten te wachten. Retailmedia is immers de gamechanger in marketing- en reclameland en iedereen praat erover. 28 mei 2024 is het zover. Dagvoorzitter en co-organisator Rupert Parker Brady heeft nieuws over de eerste bevestigde spekers.
Retailmedia is booming business. Tijd om het kaf van het koren te scheiden, te leren wat je er nou precies mee kan en te bepalen welke partijen en aanbieders er écht toe doen. Retailmedia wordt bovendien beschouwd als dé oplossing voor het afnemende bereik van traditionele media.
'Wat is het verfrissend om als founder van MarketingTribune na 21 jaar een spectaculair nieuw event te mogen organiseren met Peter van Balsfoort, Sjaak Hoogkamer, Peter van Woensel Kooy en Rianne van Dongen', reageert dagvoorzitter en co-organisator Rupert Parker Brady (foto) op de aanstaande #RMD24. 'Retail Media Day 2024 op 28 mei 2024 in Mediaplaza Utrecht belooft inspiratie, best practices en tips & tricks van retailers, adverteerders en experts.'
Deel van programma bekend
'Als dagvoorzitter kan ik de volgende gastsprekers bevestigen: Stefan Brzozowski van Bol, Rolf Oosterhoff van Albert Heijn, Maurice Ridder van Basic-Fit en Corine Noordhoff van A.S. Watson Health & Beauty Benelux. And I am proud to have as a special guest "Top Retail Expert 2024"... Ian Scott! Er volgen de komende weken nog meer namen. Houd de speciale RMD24-website in de gaten. En schrijf je snel in voor het nieuwe event. Een initiatief van BBP Media', aldus Parker Brady. Bekijk hier achtergrond-info over de sprekers en bestel hier tijdig early birds tickets voor jezelf en je team met grote korting.