Retail media bestaat al sinds dat er winkels zijn. De ontwikkelingen gaan de laatste tijd echter ontzettend hard. De aanbodzijde professionaliseert, het kennisniveau groeit, de technologie verbetert en er komen meer inzichten in de effectiviteit. Om klanten op de juiste manier te bedienen en voor een versnelling te zorgen, heeft Abovo Media een Retail Media Taskforce gestart. De Retail Media Taskforce bestaat dan ook uit een multidisciplinair team, waarbij Dave Nannings verantwoordelijk is voor de strategie op dit gebied. 

Op Retail Media Day 2024 vertelt Dave over de ontwikkelingen binnen retail media en wat voor kansen en uitdagingen dit met zich meebrengt voor zowel retailers als merken.


Retail Media: Van buzz naar begrip 

De term retail media is niet langer meer emerging en heeft vaak nog het label ‘buzzword’ binnen organisaties. Hoog tijd om de perceptie om te buigen van buzzword naar begrip en retail media op de juiste manier te laten landen in zowel destrategie als middelenmix. 

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze event updates en blijf automatisch op de hoogte van de laatste sprekers, nieuwe toevoegingen aan het programma en kortingsacties.