Stefan heeft 20 jaar ervaring in marketing en sales bij diverse (tech)bedrijven, en was mede-eigenaar van een marketing automation bedrijf. Je mag hem altijd wakker maken om samen een bedrijf of merk op te bouwen. Stefan heeft heel veel passie voor en gelooft sterk in retailmedia, waarbij data wordt ingezet om de juiste doelgroep te bereiken op het juiste moment. Een zeer efficiënte en effectieve manier om merken te bouwen en laten groeien.

Naast zijn professionele inzet is Stefan een vader van drie en een fervent sporter, vaardigheden die hem helpen om zowel op het werk als thuis de balans te bewaren.


Retailmedia Revolution: bol's bold approach and Mattel's success story

Ontdek de Retailmedia Revolutie met bol! Verken het belang van retailmedia en ontdek hoe bol deze strategie toepast om merken te laten groeien en consumenten te bereiken tijdens de klantreis. Een boeiende case study met Mattel illustreert de impact van retailmedia op het vergroten van merkbekendheid en het stimuleren van verkoop.

Leer hoe retailmedia een essentieel onderdeel vormt van moderne marketingstrategieën en hoe het kan bijdragen aan het succes van zowel retailers als merken.

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze event updates en blijf automatisch op de hoogte van de laatste sprekers, nieuwe toevoegingen aan het programma en kortingsacties.