Deli Bom

Head of Retail Media

MediaMarkt Benelux


Over de spreker
Deli werkt al ruim 3 jaar bij MediaMarkt als Head of Retail Media.


Over MediaMarkt en de inzet van retailmedia
MediaMarkt was er als omnichannel retailer al snel bij om met het concept retailmedia aan de slag te gaan. Het grote voordeel van MediaMarkt is dat het zowel over ervaring met retailmedia in de fysieke winkels beschikt als online. 

MediaMarktSaturn - MMS Group - is actief in twaalf landen met meer dan 1.000 winkels en 365.000 online artikelen, waardoor digital retailmedia interessant voor ons is om op grote schaal uit te rollen.

Retailmedia richt zich vaak op de online proposities, maar persoonlijk kijkt Deli liever naar het totaalplaatje: het inzetten van omnichannel 360°-campagnes om alle consumenten volledig te kunnen bereiken in de totale klantreis. 

In Benelux biedt MediaMarkt ongeveer 80 marketingmiddelen die je als marketeer kunt inzetten. Van POS-materialen in de winkels, led screens, instore tv’s, tot digitale middelen als on- & offsite banners & social, tot ATL middelen als tag-ons op tv en radio en OOH-clusters.

Deli ziet retailmedia als een sterke aanvulling op traditionele media. Recente studies tonen dit ook aan. Elk mediumtype, kanaal, creatie, het moment waarin de consument zich bevindt, is steeds anders. Ga zelf maar na hoe je bent als je tv kijkt, door een nieuwsapp scrollt, Insta checkt of aan het winkelen bent. Mensen krijgen zo veel informatie binnen op een dag, en dan telt elk contact​. 

Eerder gaf Deli een interview aan MarketingTribune over de inzet van retailmedia binnen MediaMarkt.

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze event updates en blijf automatisch op de hoogte van de laatste sprekers, nieuwe toevoegingen aan het programma en kortingsacties.