Henriette van Swinderen is sinds 2018 directeur van bvA netwerk van merkleiders, de vereniging die zich inzet voor de belangen van bedrijven op het gebied van marketing en reclame. Hiervoor was zij Marketing Directeur bij Procter & Gamble, Schoonenberg en Odido (T-Mobile). Met haar eigen consultancy bureauInterdependency’ werkte zij voor talloze merken zoals FrieslandCampina, RedBand Venco en C1000/Jumbo. Haar drijfveer is om uitgaande van de belangen van consumenten en medewerkers te bouwen aan duurzaam succesvolle merken. Henriette is getrouwd, heeft 3 zoons en houdt van sport, lezen en schilderen.


Retailmedia: Massamedium van morgen?

De belofte en het potentieel van retailmedia als massamedium is groot. De relevantie van het mediumtype en de aantrekkingskracht in tijden van afnemend bereik bij andere media, voeden de hype. Toch hebben retailers én merkleiders  meer belang bij het investeren in volwassenheid van het medium: in heldere spelregels die de markt voor iedereen duidelijk, toegankelijk en inzichtelijk maken. Door de uitdagingen hierbij gezamenlijk aan te gaan, kan deze ‘derde golf’ in media voor alle partijen winst betekenen, niet in de laatste plaats voor de consument.

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze event updates en blijf automatisch op de hoogte van de laatste sprekers, nieuwe toevoegingen aan het programma en kortingsacties.