Marvin staat als Core Member Programmatic Task Force bij VIA Nederland al jaren bekend als expert op het gebied van programmatic, mobile advertising en DOOH. Hij verleende zijn diensten vanuit bedrijven zoals Newcraft, en Masters of Digital. Bij First Impression ondersteunt Marvin klanten zoals Jumbo en SPAR bij het opzetten en exploiteren van nieuwe retail media netwerken.  

Digital signage opent deuren naar secundaire inkomsten. Marvin neemt de retailers in zijn rol mee in het monetization proces, biedt de nodige expertise om succesvolle retail media netwerken op te zetten en te exploiteren, waardoor zij zorgeloos kunnen excelleren. 


Debunking the non-endemic revenue myth

Marvin neemt je in deze presentatie mee in de voordelen van non-endemic advertising op retail media netwerken. Hij brengt ook de uitdagingen in beeld die de markt op dit moment heeft op het gebied van retail media voor niet-leveranciers.   

Retail media wordt gezien als het nieuwe advertising-medium en ook mediabureaus richten massaal retail media-afdelingen op. Merken die niet in de betreffende winkel liggen staan ook nog niet in de rij om op de retail media netwerken te adverteren. Marvin belicht de uitdagingen die er zijn om echt aansluiting te vinden op die markt van non-endemic advertising. 

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor onze event updates en blijf automatisch op de hoogte van de laatste sprekers, nieuwe toevoegingen aan het programma en kortingsacties.